بلاگ

نمایندگی رسمی موتور برق هواسدان در ایران تهران

نمایندگی موتور برق هواسدان

شرکت هواسدان

هواسدان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید ادوات کشاورزی و صنعتی می باشد. این کارخانه در شهر چونگ کینگ (Chongqing) کشور چین می باشد. شرکت هواسدان در زمینه تولید موتور برق های صنعتی و خانگی در دو نوع بنزینی و دیزلی (گازوئیلی) تولیدات ارزنده و بسیار با کیفیتی انجام داده است و یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان موتور برق با کیفیت به سراسر دنیا می باشد. این شرکت تمامی استاندارد های لازم را انجام داده و توانسته کیفیت بالایی از محصولات خود به نمایش بگذارد. نمایندگی موتور برق هواسدان در ایران بازرگانی تنگستانی میباشد. تمامی خدمات خرید، فروش، گارانتی و پس از فروش توسط بازرگانی تنگستانی انجام میشود.

خرید موتور برق در تهران قیمت هواسدان

نمایندگی اصلی موتور برق هواسدان

نمایندگی اصلی موتور برق هواسدان نمایندگی مرکزی محصولات هواسدان در ایران، فروشگاه تنگستانی (tangestanitrading.com) واقع در خیابان سعدی جنوبی، پاساژ صدقی نژاد می باشد

خرید موتور برق در تهران هواسدان

کیفیت ساخت موتور برق نمایندگی هواسدان

نمایندگی موتور برق هواسدان کیفیت ساخت موتور برق های هواسدان یکی از بهترین و با کیفیت ترین موتور برق های موجود در بازار ایران می باشد را ارائه می دهد. یکی از بزرگ ترین امتیازات این برند، ضمانتی است که بر روی محصولات خود توسط نمایندگی موتور برق هواسدان عرضه می کند. تمامی قطعات از آلیاژ مخصوصی ساخته شده است که قدرت و ماندگاری محصول را بسیار طولانی تر می کند. تمامی دستگاه ها دارای AVR یا نوسان گیر برق می باشند که همین امر از سوختن وسایل برقی شما جلوگیری می کند. چرخ های موتور برق از پلاستیک فشورده و دسته ها و گارد ها از فلز می باشد که محافظت کلی موتور برق را به خوبی انجام دهد. سیم پیچ تمامی موتور برق ها 100% مس می باشد (درج در فاکتور) و به همین علت موتور حتی بعد از 10 ساعت کار مداوم، داغ نمی کند.تمامی موتور برق ها دارای نمایشگر دیجیتال 5 کاره می باشند که مدت زمان مصرف، آمپر مصرفی، ولتاژ، فرکانس، و کیلووات مصرفی را نشان می دهد. نوع روشن شودن موتور ها یا فقط با هندل می باشد یا در کنار هندل، استارت نیز دارند. سیستم استارت هندلی به صورت آسان روشن شو می باشد. موتور برق های هواسدان دارای دو سیستم محافظی نیز می باشند: 1- اگر روغن موتور کم باشد، موتور استارت نمی خورد به این دلیل که آسیبی به موتور دستگاه وارد نشود 2- اگر بیشتر از توان موتور از آن برق گرفته شود دستگاه برای اینکه آسیب نبیند خاموش می شود.

گارانتی نماینده موتور برق هواسدان

موتور برق های هواسدان در تمام مدل ها دارای گارانتی می باشند و با 1 سال ضمانت موتوری و سیم پیچ به شما تقدیم می گردد. همچنین تمام نوشته های روی دستگاه ها برای استفاده راحت تر مشتری، فارسی شده است.

مدل های موتور برق های هواسدان که توسط نمایندگی موتور برق هواسدان ارائه میگردد

مدل های موتور برق های هواسدان در دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول مربوط به نوع سوخت مصرفی موتور برق می باشد که یا بنزینی است یا دیزل؛ و در گروه دوم بر اساس قدرت موتور برق و توان خروجی تقسیم بندی و کد گذاری می شوند. مدل های موتور برق های بنزنی هواسدان موجود در بازار شامل 1500، 3500 و 9000 می شوند.

موتور برق 1.5 کیلووات هواسدان

انواع موتور برق قابل ارائه در نمایندگی موتور برق هواسدان

موتور برق 1.3 کیلووات هواسدان مدل HGE1500

این موتور برق 1500 هواسدان با توان خروجی 1 کیلووات عادی و توان حداکثری 1.3 کیلووات می باشد. این موتوربرق سبک مورد استفاده در کمپین ها یا برای روشنایی یک منزل مسکونی (40 عدد لامپ کم مصرف) مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور برق می تواند تا 5 آمپر به شما برق بدهد. دارای AVR و نمایشگر دیجیتال مصرف نیز می باشد. باک بنزین 7 لیتری دارد و به صورت هندلی روشن می شود و با وزن 27.5 کیلوگرمی، به راحتی درون ماشین جای می گیرد.

موتور برق بنزینی 3 کیلووات هواسدان 3500 HWASDAN

 موتور برق 3 کیلووات هواسدان مدل H3500G

موتور برق H3500G هواسدان 3 کیلووات با توان خروجی عادی 2.8 کیلووات و توان حداکثری 3 کیلووات می باشد. این مدل موتور برق نیمه سبک بوده و مورد استفاده برای مصارف عادی تا 3 کیلووات مناسب می باشد. این مدل برای کار جوشکاری تا 60 آمپر نیز استفاده می شود. موتور برق 3500 هواسدان تا 15 آمپر استارت اولیه و 12 آمپر جریان متداول برق می دهد. سیم پیچ 100 درصد مس و دارایAVR و نمایشگر دیجیتال نیز می باشد. مخزن سوخت 15 لیتری دارد و 48 کیلوگرم نیز وزن دارد. به راحتی درون صندوق ماشین قرار می گیرد. استارت موتور به وسیله هندل آسان روشن شو انجام می شود.

انتخاب نماینده موتور برق هواسدان

موتور برق 3 کیلووات استارتی هواسدان مدل H3500D-G

قدرت واقعی، موتور برق H3500G هواسدان 3 کیلووات با توان خروجی عادی 2.8 کیلووات و توان حداکثری 3 کیلووات می باشد. این مدل موتور برق نیمه سبک بوده و مورد استفاده برای مصارف عادی تا 3 کیلووات مناسب می باشد. این مدل برای کار جوشکاری تا 60 آمپر نیز استفاده می شود. موتور برق 3500 هواسدان تا 15 آمپر استارت اولیه و 12 آمپر جریان متداول برق می دهد. سیم پیچ 100 درصد مس و دارایAVR و نمایشگر دیجیتال نیز می باشد. مخزن سوخت 15 لیتری دارد و 48 کیلوگرم نیز وزن دارد. به راحتی درون صندوق ماشین قرار می گیرد. استارت موتور به وسیله سوییچ استارت و همچنین هندل آسان روشن شو انجام می شود.

قیمت موتور برق بنزینی کیلووات هواسدان 5

موتور برق 8.5 کیلووات هواسدان مدل H9000D-G

دستگاه موتور برق H9000D-G هواسدان 8.5 کیلووات با توان خروجی عادی 7.5 کیلووات و توان حداکثری 8.5 کیلووات می باشد. این مدل در استارت اولیه تا 40 آمپر و 36 آمپر جریان متداول می دهد. مدل 9000 هواسدان جزء موتور برق های سنگین حساب می شوند و برای روشنایی کامل یک واحد مسکونی به صورت هم زمان از جمله کولرآبی، کولر گازی، یخچال، تلویزیون، چراغ ها، مایکروویو، رسیور دیجیتال، و چندین کامپیوتر و لب تاپ و …. مورد استفاده قرار می گیرند. موتور برق H9000D-G هواسدان تا 250 آمپر جوشکاری نی میدهد. سیم پیچ 100 درصد مس و دارای AVR و نمایشگر دیجیتال نیز می باشد. مخزن سوخت 25 لیتری دارد و 90 کیلوگرم نیز وزن دارد. نحوه روشن شدن دستگاه به صورت استارت سوییچی و هندل آسان روشن شو می باشد.

موتور برق اضطرازی امرجسی هواسدان

موتور برق 8.5 کیلووات اتوماتیک (اضطراری) هواسدان مدل H9000G-A-ATS

دلیل برتر موتور برق H9000D-G هواسدان 8.5 کیلووات با توان خروجی عادی 7.5 کیلووات و توان حداکثری 8.5 کیلووات می باشد. این مدل در استارت اولیه تا 40 آمپر و 36 آمپر جریان متداول می دهد. مدل 9000 هواسدان جزء موتور برق های سنگین حساب می شوند و برای روشنایی کامل یک واحد مسکونی به صورت هم زمان از جمله کولرآبی، کولر گازی، یخچال، تلویزیون، چراغ ها، مایکروویو، رسیور دیجیتال، و چندین کامپیوتر و لب تاپ و …. مورد استفاده قرار می گیرند. موتور برق H9000D-G هواسدان تا 250 آمپر جوشکاری نی میدهد. سیم پیچ 100 درصد مس و دارای AVR و نمایشگر دیجیتال نیز می باشد. مخزن سوخت 25 لیتری دارد و 90 کیلوگرم نیز وزن دارد. نحوه روشن شدن دستگاه به صورت استارت اتوماتیک، استارت سوییچی و هندل آسان روشن شو می باشد.

موموتور برق کیفی بی صدا هواسدان H2750iSتور برق کیفی 2.4 کیلووات بی صدا مدل H2750iS

سایلنت،این موتور برق با وزن 18 کیلوگرم و قدرت 2.4 و صدایی بسیار کم در نوع خود بینظیر میباشد. این موتور برق قادر است بسیاری از وسائل خانگی را روشن کند. و برای جابجایی بسیار مناسب و آسان میباشد.

موتور برق بی صدا 4 کیلووات کیفی H4500iE اینورتری هواسدان

موتور برق کیفی 4 کیلووات بی صدا مدل H4500iE

بی صدا، این موتور برق با وزن 40 کیلو گرم قادر به تولید 4 کیلووات برق حدود 16 آمپر میباشد. که برقی کاملا مناسب برای یک منزل مسکونی با کولر گازی تا 24 هزار میباشد.
 

قیمت نمایندگی موتور برق هواسدان

قیمت موتور برق های هواسدان نسبت به کیفیت بسیار بالای آن، بسیار مناسب می باشد. تمام دستگاه ها توسط نمایندگی موتور برق  هواسدان دارای 1 سال ضمانت موتوری می باشد. پس با خیالی آسوده تهیه بفرمایید

برای اطلاع از قیمت ها در واتس اپ پیام دهید یا تماس بگیرید یا با استفاده از لینک های زیر از قیمت ها مطلع شوید

سوالات متداول از نمایندگی موتور برق هواسدان

موتور برق چیست؟

نمایندگی موتور برق هواسدان این سوال را اینگونه پاسخ می دهد:موتور برق یا ژنراتور دستگاهی برای تولید برق می باشد که با استفاده از سوخت و به کمک موتور و دینام برق را تولید می کند. موتور برق با یکی از سوخت های بنزین، گازوئیل یا گاز کار می کند.

چه موتور برقی مورد نیاز من می باشد؟

درواقع این مسئله کاملا به شما بستگی دارد اما برای رسیدن به این تصمیم نمایندگی موتور برق هواسدان شما کمک خواهد کرد: اگر مصرف شما برای خانه یا ویلا و محل زندگیتون است باید در نظر داشته باشید که باید روشنایی منزل، کولر، بخاری برقی، تلویزیون، یخچال، کامپیوتر، پمپ آب و یا کفکش از نظر برقی تامین شود. برای این کار شما بسته به تعداد مصرف هر یک از این موارد نام برده شده، بین 15 الی 35 آمپر برق نیاز دارید و بین 3 تا 8.5 کیلووات برق مورد نیاز شماست.

دسته بندی موتور برق ها نمایندگی هوراسدان به چه صورت است؟

موتور برق ها بر اساس سوخت (بنزینی، گازی، گازوئیلی) تقسیم بندی می شوند و سپس در همان دسته با قدرت های مختلف عرضه می شوند. نمایندگی موتور برق هواسدان آماده ارائه بهترین خدمات با مناسبترین قیمت به مشتریان محترم می باشد.

انواع روشن شدن موتور برق ها

موتور برق ها به 3 صورت استارت می خورد: 1- هندل 2- استارت 3- اتوماتیک (به وسیله تابلوی اتوماتیک)

معمولا موتور برق های سبک که توان تولید 1 یا 2 کیلووات را دارند تنها با هندل روشن می شوند. موتور برق های سنگین تر و بالای 3 کیلووات نیز با هندل روشن می شوند و یا در کنار این هندل، سیستم استارت نیز قرار می دهند. موتور برق های سنگین که بالای 7 کیلووات می شوند هم استارت دارند هم هندل. مدل هایی که دارای تابلوی امرجنسی یا اتوماتیک هستند، علاوه بر سیستم روشنایی عادی (هندل یا استارت) سیستم استارت اتوماتیک نیز دارند

موتور برق اینورتری 8 کیلووات هواسدان H9000iD

تماس بگیرید
موتور موتور برق اینورتری 8 کیلووات هواسدان H9000iDکم مصرف و پر قدرتبرای مصارف خانگی و صنعتیبرای راه اندازی 4 عدد کولر گازیبرای استفاده ماینینگ و ماینر

موتور برق اینورتری H4500i هواسدان توان 4 کیلووات

تماس بگیرید
موتور برق اینورتری 4 کیلووات هواسدانکم مصرف و پر قدرتبدون نوسان و مناسب برای لوازم حساسبرای مصارف خانگی و صنعتیبرای استفاده ماینینگ و ماینر

موتور برق کیفی هواسدان 4500iE

385,000,000ریال
موتور موتور برق کیفی اینورتری 4 کیلووات هواسدان H9000iDکم مصرف و پر قدرتبرای مصارف خانگی و صنعتیبرای راه اندازی 2 عدد کولر گازیبرای استفاده ماینینگ و ماینر

موتور برق اضطراری 8.5 کیلووات هواسدان H9000D-G-ATS

تماس بگیرید
موتور برق اضطراری هواسدانسیستم اتوماتیک روشن شدن در هنگام برفتن برقخروجی 220 ولت همراه با AVR تنظیم اتوماتیک ولتاژ خروجی8.5 کیلووات35 آمپر

موتور برق 3.2 کیلووات هواسدان H3500G

تماس بگیرید
  • 3.2 کیلووات واقعی
  • خروجی 220 ولت
  • خروجی 12 ولت
  • سیم پیچ 100% مس با کیفیت
  • سیستم AVR SMART هوشمند
  • توان خروجی تا 15  آمپر بار استارتی
  • نمایشگر دیجیتال شامل (ساعات کارکرد، ولت، فرکانس، کیلووات مصرفی، آمپر)

موتور برق 3.2 کیلووات استارتی هواسدان H3500D-G

تماس بگیرید
  • 3.2 کیلووات واقعی
  • خروجی 220 ولت
  • خروجی 12 ولت
  • استارتی - باطری
  • سیم پیچ 100% مس با کیفیت
  • سیستم AVR SMART هوشمند
  • توان خروجی تا 15  آمپر بار استارتی
  • نمایشگر دیجیتال(ساعات کارکرد، ولت، فرکانس، کیلووات مصرفی، آمپر)

موتور برق بنزینی 1.5 کیلووات بنزینی

تماس بگیرید
  • 1.3 کیلووات واقعی
  • خروجی 220 ولت
  • خروجی 12 ولت
  • سیم پیچ 100% مس با کیفیت
  • سیستم AVR SMART هوشمند
  • توان خروجی تا 5 آمپر بار استارتی
  • نمایشگر دیجیتال شامل (ساعات کارکرد، ولت، فرکانس، کیلووات مصرفی، آمپر)

موتور برق بنزینی 8.5 کیلووات هواسدان 9000 HWASDAN

400,000,000ریال
  • 8.5 کیلووات واقعی
  • خروجی 220 ولت
  • خروجی 12 ولت
  • سیم پیچ 100% مس با کیفیت
  • سیستم AVR SMART هوشمند
  • توان خروجی تا 42 آمپر بار استارتی
  • نمایشگر دیجیتال شامل (ساعات کارکرد، ولت، فرکانس، کیلووات مصرفی، آمپر)
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فيسبوک توئیتر اینستاگرام یوتیوب واتساپ واتساپ تلگرام
فروشگاه
حساب من
خانه
0 مقايسه